خرید و فروش ژنولوژی بآشگاه آگاه

ما در این سامانه، به خدمت رسانی به صورت معرفی خریدار و فروشنده بسته های اعتباری، امتیازات و ژنولوژی باشگاه آگاه می پردازیم.

خرید و فروش ژنولوژی بآشگاه آگاه

۳ بازديد

برای خرید یا فروش بسته های اعتباری، وام، ژنولوژی و امتیاز باشگاه آگاه وارد سایت جامع و مطمئن bashgah20.ir شوید.

 

ما بستری آماده کرده ایم تا خریدار و فروشنده مستقیم با هم معامله انجام دهند و بابت هزینه سرور، پیامک و پشتیبانی کارمزد دریافت می کنیم

* قیمت رو کاربرا مشخص میکنند

*همچنین برای دیدن قسمتی از سابقه ما میتونید وارد بخش چرا به باشگاه 20 اعتماد کنید شوید.

فقط کافیه یک بار وارد سایت شوید.

ویژگی های بارز سایت:

* ارسال پیامک تغییر وضعیت درخواست ها برای خریدار و فروشنده جهت سهولت کار

* ارائه حساب کاربری کاملا آسان و جامع برای هر شخص

* ارائه داشبورد شخصی

* پشتیبانی و پیگیری قوی

* تخفیف کارمزد

* قابلیت واریز وجه به دو صورت درگاه پرداخت و کارت به کارت جهت پرداخت آسان و مطمعن

درصورت داشتن هرگونه سوال درباره ی سامانه و یا چگونگی فعال سازی اعتبار و و ام کارگزاری آگاه از یکی از روش ها با پشتیبانی سامانه در تماس باشید:

دایرکت اینستاگرام: @bashgah.20

تلگرام: @bashgah_bashgah


 

منظور از ژنولوژی در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه چیست؟



درختواره بآشگاه، نموداری درختی از زیر مجموعه‌های اعضا است. درختواره که از این پس به نام ژنولوژی از آن یاد خواهد شد، شمایی کلی را از وضعیت مشتری/ کاربر و زیرمجموعه‌های مستقیم و غیرمستقیم وی به نمایش می‌گذارد. زیرمجموعه‌های یک فرد زمانی شکل خواهد گرفت که توسط دیگران به عنوان معرف معرفی و اعلام شود. زیرمجموعه‌ها یا مستقیم‌اند یا غیر مستقیم‌اند (زیرشاخه).

زیرمجموعه مستقیم به زیرمجموعه‌هایی اطلاق می‌شود که مستقیماً توسط یک شخص به بآشگاه وارد شده‌اند. زیرمجموعه غیرمستقیم یا زیرشاخه، به زیرمجموعه‌هایی گفته می‌شود که جزو زیرمجموعه‌های زیرمجموعه فرد باشند.

ژنولوژی و توسعه آن، برای هر یک از اعضا امتیازاتی دارد. در ازای معرفی معرف توسط هر زیر مجموعه مستقیم که مشتری کارگزاری آگاه باشد، ۵۰۰ امتیاز به معرف (که توسط زیرمجموعه معرفی می­‌شود) و ۴۰۰ امتیاز به زیرمجموعه تعلق می­‌گیرد. در صورتی که زیرمجموعه مستقیم، کاربر بآشگاه باشد (مشتری کارگزاری نباشد) ۵۰ امتیاز به معرف و در زمانی‌که کاربر مذکور به مشتری تبدیل شود ۴۵۰ امتیاز به معرف داده می‌شود.

به ازای معرفی معرف توسط هر یک از زیرمجموعه‌­های غیر مستقیم که مشتری کارگزاری آگاه باشند، ۱۰۰ امتیاز به معرف قبلی و ۵۰۰ امتیاز به معرف مستقیم، تعلق­ می­‌گیرد. تصویر شماره ۳ گویای این مطلب است.


تغییر سطح با گسترش ژنولوژی

با توجه به امتیازاتی که فرد می‌تواند از زیرمجموعه‌های مستقیم و غیرمستقیم خود کسب کند، دستیابی به سطوح مختلف برای وی امکان‌پذیر خواهد بود.

انتقال ژنولوژی

هر یک ازاعضای بآشگاه (مشتریان و کاربران) این امکان را دارند تا در هر زمان، ژنولوژی خود را به فرد دیگری از اعضا منتقل نماید. پس از انتقال ژنولوژی، امکان بازگشت آن برای شخص منتقل کننده یا مدیریت سایت میسر نیست، بلکه تنها کسی که امکان عودت آن را دارد، شخص گیرنده ژنولوژی است.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.